June 19, 2012

journal book - cover


Σήμερα έκανα το εξώφυλλο του βιβλίου-ημερολογίου μου, αφού πρώτα "ξήλωσα" το προηγούμενο, το οποίο τελικά αποφάσισα ότι δεν μου αρέσει. Και επειδή έβαλα τα υποφαινόμενα δερμάτινα λουράκια στο πλάι, άλλαξα και την βιβλιοδεσία.... ουφ! Πολύ δουλειά! Μου πήρε περίπου 4 ώρες να τα κάνω όλα αυτά, αλλά νομίζω ότι άξιζε τον κόπο. Το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύ!
Today I made the cover of my book, after I destroyed the precedent that I decided that I did not like. And because put the leather strap to the side, I changed the binding .... Whew! A lot of work! It took me about 4 hours to do all that, but I think it was worth it. Love the result, it is so vintage!



 Αυτό είναι το πίσω μέρος. Νομίζω ότι η ετικέτα έπρεπε να είναι λίγο πιο χαμηλά, αλλά δυστηχώς τώρα δεν μπορώ να την μετακινήσω. Την κόλλησα πριν βάλω τα δερμάτινα λουράκια (τα οποία έφτιαξα μόνη μου με κομμάτια δέρμα που αγόρασα) και μετά διαπίστωσα ότι θα ήταν πιο συμμετρικό το αποτέλεσμα αν ήταν κεντραρισμένη στα λουράκια. Δεν πειράζει, το βιβλίο μου εξακολουθεί να μου αρέσει πολύ!
This is the back side of the book. I think the label should be a bit low, but unfortunately now I can not change that. I glued it before placing the leather straps (which I made myself with pieces of leather that I bought from a local store) and then I realized it would be more symmetrical if it was centered to the straps. Never mind, my book is still lovely! 


No comments :

Post a Comment

Thank you for taking the time to drop by and leave me a comment. I appreciate it so much :*